Shake-uri anti-imbatranire


Îmbătrânirea e un proces normal, cu care se confruntă toată lumea la un moment dat. Totuși, parcă am vrea să întârziem acel moment cât de mult este posibil. Din fericire, există câteva alimente care combat efectele trecerii timpului.

5 shake-uri pentru micul dejun și energie

Rodia Sursa foto: © Rick Lord Bogată în vitamina C, cu efect antioxidant, rodia ajută la protejarea pielii contra razelor solare și refacerea țesutului. Se recomandă consumul săptămânal de rodii, nu suc de rodie!

shake-uri anti-imbatranire

Trebuie să conțină și semințele pentru ca efectul să fie cel scontat. Afinele Sursa foto: © Aprescindere La fel ca și rodia, shake-uri anti-imbatranire sunt extrem de bogate în antioxidanți, au puține calorii și adaugă o protecție crescută împotriva radicalilor liberi.

Apără pielea de deteriorarea produsă de expunerea la soare, stres emoțional sau stres fizic prin exerciții. Consumați aproximativ ½ cană de afine zilnic, acestea pot să fie încorporate suplimente anti-imbatranire albire cu glutation micul dejun, cu cereale integrale și semințe, sau la gustările dintre mese.

Smoothies superfood.

Ajută la prevenirea deteriorării structurii celulare și adaugă un plus de fermitate pielii. Legume cu frunze verzi: Spanac și varză Kale Sursa foto: © Liv Friis-larsen Legumele cu frunze verzi nu trebuie să lipsească din alimentația zilnică, fie că sunt încorporate în shake-uri cu fructe sau alte shake-uri anti-imbatranire, în supă, paste sau salată.

  1. The Berrylicious — O delicioasa si sanatoasa reteta de smoothie cu fructe de padure In aceasta reteta de smoothie cu fructe de padure am folosit ca baza apa de cocos.
  2. Tăiați o felie de ananas și desprindeți coaja, dar părăsiți partea centrală.

Sunt o sursă importantă de fitonutrienți ce protejează pielea de efectele dăunătoare ale soarelui. Spanacul este o sursă bună de luteină și beta-caroten, nutrienți ce îmbunătățesc elasticitatea pielii.

shake-uri anti-imbatranire

Varza Kale are proprietăți impresionante: antioxidant, anti-inflamator și anti-cancerigen. Aceasta joacă un rol important în procesul de detoxifiere al organismului. Se recomandă cel puțin o porție de legume cu frunze verzi pe zi, o cană fiind o porție.

Sticlă pentru Shake (cu sigla Pharmanex)

Pește și grăsimi Omega-3 Sursa foto: © Alexander Raths Fie că alegeți somon, macrou, sardine sau ton, acestea ajută la întărirea membranelor celulare, reducerea inflamației cronice și păstrarea fermității pielii. Se recomandă aproximativ 2 porții de pește pe săptămână. Ceai verde, ceai alb și ceai negru Sursa foto: © Fortyforks Ceaiul verde și ceaiul negru pot să înlocuiască cafeaua de dimineață, iar ceaiul alb să fie consumat cu plăcere chiar și seara.

shake-uri anti-imbatranire

Acestea conțin catechine, compuși importanți pentru prevenirea unor eventuale deteriorări ale țesutului sau hiperpigmentări ale tenului, și polifenoli, antioxidanți ce luptă împotriva radicalilor liberi pentru a vă menține tinere.

Consumați cel puțin o ceașcă de ceai pe zi pentru a vedea efectele. Alte uleiuri sănătoase: ulei de măsline, ulei de in, ulei de shake-uri anti-imbatranire, ulei de susan Sursa foto: © Maxfx Acestea pot să fie consumate ca atare, în salate, peste preparate din carne sau chiar în supe cremă, shake-uri anti-imbatranire să fie prăjite sau supra încălzite, pentru a beneficia de proprietățile lor nutritive.

De asemenea, pot să fie folosite ca și ulei de corp, aplicate pe pielea udă, pentru o piele suplă și hidratată.